en liten lista....

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Var en obstinat 18-åring, skulle börja sista året på gymnasiet. Tävlade forfarande ponny dressyr & hade inga som hälst planer inför framtiden!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jobbade precis som ja gör nu =(

3) FEM SNACKS DU GILLAR
G O D I S, godis, godis, godis å gooooooooooodis.........

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

White snake - here I go
Carleene cartner - every little thing
Metallica - Unforgiven
Creedens - cottonfield
Chesney Hawks - I am the one and only

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
jag skulle spara pengarna tills jag gått ut skolan, Köpa ett hus på landet med stall å nära till vatten, sedan när jag läst klart har jag en massa över och kan unna mig resor, smaskiga drinkar och lata dagar i solen.

6) FEM DÅLIGA VANOR
socker beroende, kan inte hantera pengar, morgon trött, lat, fruktansvärt tjurig

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Umgås med människor ja tycker om, rida, kolla på hockey, shoppa, pyssla hemma

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

kortkort kjol (shorts går bra), leopard mönstrade kläder, stentvättade jeans, färgat nagelack ( min man hatar det),  antagligen finns det en massa mer jag aldrig skulle använda..

9) FEM FAVORITSAKER:
hästen, trind, body butter, plattången, mascara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0