kortslutning......

Igår höll jag på att ordna en mindre brand hemma. Höll på att blåsa håret då fönen plödsligt dör, provade slå på den igen men den var död. Tänkte att ja kanske hade dragit ur sladden lite, precis när ja tog i sladden så small det till och det började ryka och slog gnistor som for ner på golvet.....HJÄLP!!!!! fy de va jätte läskigt, drooooooog ut sladde fort som fasen och brände mig på tummen =( slängde sen ner fönen i diskhon!!!! Så nu blir det till att köpa en hårfön idag. Sånt där e ju livsfarligt, tänk om det börjat brinna i själv fönen då har ja nog varit skallig vid det här
laget *haha*

Jobbade till kl 23 igår, hade rätt lungt på jobbet, klippte Micke och for in på travet och hämtade ett bett som Sandris lånat, somnade på två röda då ja kom hem och var förbannat trött när ja vaknade imorse. Idag har vi haft fredags städning och fredags fika på jobbet, rätt lugna puckar än så länge.
 
Ha en bra helg!!!!!
Hej hopp!!!//Proppen

Kommentarer
Postat av: Elenor

Tur att det gick bra för dej med håret haha....
så... ska ni köpa hus :) vad skojj. Tack för kommentaren att jag gått ner... tyvärr har jag gått upp sedan fotot togs, men jag kämpar på att gå ner igen .... hoppas vi hörs snart kram krammmmm

2007-08-03 @ 18:56:43
URL: http://www.ellas81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0