Min snälla Far.......

har äntligen fixat en router (å hur stavas de??) till mig.....=) nu kan ja äntligen ligga i soffan och "data" =). Men de kan ja tala om......att de var ett jädra liv här hemma idag då den skulle installeras *härre gud* ja var helt vansinning, fick inte till instalationen.....ringde å skällde på Far....hur i h*vete han kunde fixa en router som har en installations guide på engelska.....å som vanligt så skrattade han bara åt mig när ja svär å lever rövare som ja gör då saker inte går som ja vill *haha*. S var åxå tokig för han har samma temperament som mig...åsså blev vi ovänner, gapade å skrek varandra i mun hela tiden.....till slut efter 4 timmars aggresioner å en hel del svordomar så fick vi till det!!!!! Så nu sitter ja här å datar framför tv'n.....och S å ja e vänner igen =).

I helgen var vi nere hos bror i Sthlm å hälsade på. Han har köpt en super fin läga i Årsta....perfekt avstånd från stan. Vi kom ner sent på fredagen å fick oss några öl hos bror, S å mina bröder spelade ngt som heter "guitar hero"???? vet inte om de heter så,men dom tyckte de var skoj......själv låg ja av smullen i sängen hela kvällen!!

På lördagen klev vi upp halv 9, skulle på Sthlm Ink Basch....en tatueringmässa.....eftesom både S å mina bröder e tatueringsfreeeeeeeek. Jag blev less efter en timme på mässan, hittade dock ett öl-hak där ja intog ett ex antal =) köpte en mössa med döskallar på samt en väska åt sandris.....en as cool döskalle väska, får se om hon vill ha den annars tar ja den själv =).
Efter mässan äkte vi hem och tog en kort ciesta innan det begav sig till grönan, S kompis A hängde åxå på. Tyvär så var det så förbannat mkt folk på grönan (tror detta berodde på att det var avslutning på sommar krysset) så vi hann inte med att åka så många karuseller!!!!!!!!!!! Dock hann vi med bergodalbanan =) (ett måste). Älsta bror e så chicken så han köpte lotter ist.....han vann en as cool "crazy frog" som ja åxå ville ha =(.
Kvällen avslutades på ett hårdrocks hak i gamla stan....de blev en heldel för mkt dricka för vissa i gänget!!!!!

Söndagen tillbringades i soffa å säng med film, godis, chips å dricka, precis som söndagara skall tillbringas =)

Igår mötte ja upp A vid t-centralen, hon å T hade åkt ner för att T skall börja skola där nere (på distans).......vi shoppade heeeeeeeeeeeeeeeeeeeela dagen till kl 5 då vi åkte hem!!! Hittade två SWE tröjjor på super rea, en svea tröjja åxå på rea samt två baggy jeans från vila *nöjd*. Lite annat tjaffs blev det åxå........ Här kommer lite bilder på mig, mina två bröder, kärleken å hans kompis samt på "våran" tatuerare som tatuerat heeeeeela familjen (dock ej mamma).....vilka som e vilka får ni lista ut själv.........................


Ne nu ska ja slappa här framför tv'n å datorn å bara njuta =)

//Propp

Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen herregud vad cybervärlden är liten:-) Oh har du varit i sthlm & härjat oxå?? KAn ju gissa på att det var Kellys du härjade på lördagen:-) HAde tänkt själv att gå på mässan, men det bidde inte så..HAde varit skoj att träffa dig.. Anna mötte jag lite snabbt med Tomas på pendeln, men ngn kontakt har vi tyvärr inte:-( Hon försvann med Tomas..Har du ngn kontakt med henne?? Bor du i S- vall nu oxå?? kram kram

2007-08-29 @ 11:13:04
URL: http://crazybeatifulworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0