tröttsam dag

Ställde väckaren på kvart i sju.....klev upp och gick som en sombie ner till tvättstuga, slängde in TRE STORA maskiner *fy fasen va tvätt* otroligt nog lyckades ja ganska bra med sorteringen trotts min enorma trötthet!! Skyndade mig upp för att bota huvudvärken med två stora koppar kaffe, idag gick den dock inte över, har forfarande molande huvve värk *I hate it*. Måste boka tid för att få mig en bettskena nuuuuuuuuuuuuuuu........tur att ja har en sån givmild pappa som sponsrar =), tror att huvevärken möjligen kan försvinna då!!! Iofs så har ja haft besvär sen ja var liten med denna jädra värk,spännings huvvevärk och migrän *uscha*, att ja inte använt linser eller glasögon på ett par månader kan vara en bidragande orsak det mer. Glasögonen satte ja mig på....å linserna....ja, som vanligt så har lata frkn H inte beställt några nya!!!
Börjar jobba kl 17, ska åka förbi travet och hämta ett bett som Sandris har lånat. Imorn kommer han ja delar hyra med hem.......ja längtar super mkt!!!!!!!

snart sthlm till lillebror och sen börjar skolan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

//C U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0