En helg fylld med tok....

Vilken kanon helg jag å Sandra har haft =) åkt en massa vattenskoter, de e så förbannat roligt. På fredagen var i ut med Sandras pappa och åt, Sandra och jag upplevde gamla barndoms minnen......vi hoppade HOPP BORG,alltså fy fasen va skoj det var och gud så jobbigt!!!!! En sån skulle man ha hemma på gården. Folket på restaurangen måste tyckt att vi var vansinniga, har inte skrattat så mkt på länge!!!!! Sedan blev det lite vin och mys, men vi blev så trötta så det blev en tidig kväll för fröknarna!!

På lördagen blev det stor skrubbning av Sandras pappas stora båt.....måsarna hade haft konferens på båten så den var full täckt med skit!!!! vi skrubbade för livet så att vi kunde visa oss ute med den sen!! Måsskiten satt så förbannat hårt så ja tog högtrycken och skulle spruta nära för att se om det gick bort, och lat som ja var så orkade ja inte förflytta mig allteftersom ja sprutade......ja prickade foten med högtrycken en decimeter från foten!!!!!!! Gissa om det gjorde ONT!!!! förbannat så ont det gjorde, ja tappade kännseln på fotryggen och tårna och foten blev blå.......som tur var så återkom kännseln efter ett antal minuter och foten blev återställd!!  På em blev det lite grillning och sedan båtfärd ut till Ulvön.....det blev en heldel vin på båten och väl framme var både ja och Sandra as packad, vi gjorde inte av med en krona!! Vi tolv gick vi och la oss i båten och jag sova ända tills vi var hemma igen.....haha det var längesen de blev så mkt dricka för frkn!! På vägen hem stannade vi på hornö och åt......välldens bästa mat haro där,me looooooove!!!!! Väl hemma i min säng somande jag kl 20, vaknade imorse och var sten förkyld, har feber och e snuvig!! Men fasen så kul vi hade....som vanligt alltså =) Love U my darlin!!!!

Tusen tack Sandra och din super snälla pappa för en skita kul helg!!!

//S

ps: bildbevisen kommer sen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0