måndag.......

Usch vad jag har sovit dåligt inatt......vridit ovh vänt på mig hela natten, sovit tvärs över sängen svettats och frysigt *suck* att det ska vara så svårt att sova !!!! Vkanade med huvudvärk som vanligt imorse=coffein abstinens! Kokade kaffe och läste tidningen trött som ett aber!!!!!! Fint väder ute som vanligt då man jobbar.......

Kunde byta bort mitt långfärds pass så jag fick åka hemma ist....skönt att slippa åka långt man blir så jäkla trött!! förästen igår körde ja över ett otäckt djur.....en ORM *huvva* vidriga djur (som ja förövrigt också e rädd för)......ja,ja nog om denna dag nu ska ja ta å hitta på nåt att göra här på jobbet!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0