Sjukling.....

Idag klev ja upp kl 07.00. Hyrde två filmer igår, en triller och göta kanal 2. Såg trillern imorse, den var se värd kommer dock inte ihåg vad den hette!! Tog sedan tag i städningen, de såg så förjäkligt ut här hemma *huvva*. Efter en halvtimmas dammande med hosta snuva och ev lite feber tog jag en paus för nästa film = Göta kanal 2, de flesta som sett den tycker att den e värdelös, men eftersom jag oftast gillar filmer som andra tycker är dåliga så var ja tvungen att se den. Ja.....den var ju absolut inte lika rolig som ettan men ja tyckte den var sevärd!! I em ska ja försöka förpassa mig ut till Ikea för att inhandla en ny gardin till köket.......________________________________________________
20.30
Hem kommen från ikea för ca 1½ timme sedan. Inhandlade en skit häftig väska som ja bara måste ha för den matchade skorna *haha* en converse väska blev det, as snygg!!! Sen hittade ja några häftiga armband på rea, och en ny gardin till köket. Gardinen är en sån som ser ut som ett tunnt drapperi av trådar....svårt att förklara får knäppa kort =) det blev lite väl ljust i köket av den så ja tror ja ska åka ut och köpa en svart panel längd och hänga bakom, tror det blir skita snyggt =). Köpte även guld schabloner på ikea som ja satte på garderoberna i hallen blev åxå as häftingt, måste nog ta å knäppa lite kort hjär hemma (för er som aldrig e hos mig) *pik*. Hittade även två bruna filtar till sofforna, blev stilrent till vita soffor, brun matta och bruna gardiner!!!!

Känner mig jätte hängig nu, var nog inte ngn bra ide att "gå an" så här idag då ja haft feber, skall bädda ner mig nu och kolla på morden i midsummer!!!

Natti natti
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0