Vilken snygging!!!!

Var och kollade lite snabbt på hästen i går......vilken SKÖNHET!!!!!! han var fux (röd) med vit snopp ( haha snopp kallas det när hästen har vit näsa) och vita bakben!!!! Han var lagom stor ca 160-165 lite större än min, han var jätte fin i kroppen, grov och kort precis sånna hästar gillar jag!!!!! Jag och A skall åka och provrida till veckan och kolla om vi tycker om honom....vilket ja tror vi kommer att göra =)

Imorn skall ja hjälpa S att skotta skit på hennes extra jobb....sen bär det iväg till höga kusten....ska bli så jäkla skoj!!!

sitter på jobbet och skall förpassa mig ner mot Ip för gubbarna vill kolla på fotboll *suck*

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0