härre gud vad.....

denna vecka har flugit iväg =). Synd bara att jag har praktik i helgen!!

Nu har ja fått besök av min gamla vovve, som e bort adopterad till min mor och far. Dom åker till bror i stlm så då få jag rå om vovven ♥Emil♥ lite =) vi ska ta låååååååååååååånga prommisar och bara mysa, man saknar ju hundlivet då man e utan.

Kul att se att några läser min dagbok =) ja håller alla tummar och tår för att du kommer in på skolan Jörgen, de e så jäkla skoj att läsa!!!!!



//Kram


hockey ikväll förästen hv71-timrå *hejja Timrå*


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hej vännen. Det är så roligt att titta in i din lilla värd..kram på dig och ge lika så till mannen och hunden i från mig,

2007-10-06 @ 03:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0