Nu får de vara nog....

på drickandet för frkn hellström....*suck*. I lördags hade vi stor städning i stallet.....gissa om de var skitigt, ja åkte ut kl 10 å åkte hem 15!!!!! Hann åxå med att fixa de sissta på hästtransporten. Lilla A ringde å fråga om vi ville hänga med på Avvan.....så ja for upp till Annelie å Micke för middag.....Micke bjöd på "larsagne" som va huuuuuuuuuuuur god som hälst....De blev  en massa sprit hemma hos dom å förmodligen så var ja redan packad då vi åkte ner......med tanke på att när ja kollade kameran i söndags så fanns det en hel del kort som ja inte kommer ihåg att ja knäppt *hmmm* =) å de va ja som hade kameran i min "slunga"heeeeeeeela kvällen..........ja,ja de va skoj iaf, A och ja tramsade som vanligt, tror vi ringde några samtal som förmodligen inte var så populära.....men,men sånt som händer =). På söndagen mådde inte fröken alltför bra...."körde buss hela dagen" *fyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaan* de va längesen nu......å förhoppningsvis ännu längre tills nästa gång!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nej.....kom precis på att vi har fest med jobbet på fredag......men då banne mig ska ja hålla mig i skinnet å inte ha så jädra brottom med groggarna!!!!!

Här kommer några bilder från helgen.........

 Min älskling i hagen!!!!
Micke rockar!
Ganska lugn än så länge......
Jag å min bästa vän Lilla A
Min andra älskling å hans klasskompis
Lilla A å hennes Love Micke tillika min arb kompis
 I detta skick var min älskade när vi åkte hem
 Jaha å så här slutade tydligen kvällen hemma på golvet hos A & M....=)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilka härliga bilder vi tog i lördags. Vissa minns man men precis som du skriver, inte alla. Ny omgång för dig på fredag, själv dröjer det LÄNGE till nästa gång. =0). Kram på dig.

2007-09-04 @ 20:21:22
Postat av: Linda

Oh, gisses vad jag saknar såna utekvällar:-) Ja här får man börja i liten skala igen:-) Blir väl packad av ett glas vin numer, var ju ändå 2 år sen jag drack:-o
Hoppas du har det bra & kanske vi skulle kunna ses när jag kommer upp till S-vall farmöver?? Skulle ju va skoj:-) Kram kram

2007-09-06 @ 12:29:14
URL: http://crazybeatifulworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0