ojojoj.....

Nu e de längesen ja bloggade. Inget intressant har hänt heller. I helgen som var så var jag och några tjej kompisar ut på 30+ (sorry alla som inte e 30 och inte blev bjudna) iofs så e ja inte 30 heller men ja kommer in på andra grunder *haha*. Jag blev lite väl rund under fötterna = hem rätt tidigt. Förfesten var super, med massa mat,vin, rom och cola och kareoke =). Lördagen och söndagen var dekadens!!!

I veckan har jag haft praktik, börjar bli lite roligare nu iaf.......men som ja nämt förut så gillar jag skolan bättre!!!!

Igår var jag och shoppade lite nya saker upp till vår stuga i vemdalen, de behövs lite nytt där upp eftersom de flesta sakerna är från då stugan byggdes 1976 om min mormor har lite svårt att skiljas från dessa saker.....men nu har vi äntligen fått tillåtelse att göra om lite. Det var tänkt att ja, mamma Å pappa skulle åka upp nu i helgen, men det kom annat ivägen. Ist så skall jag å päronen fortsätta shoppingen till stugan ute på ikea på lördag!!!

Imorn är det hockey *längtas*

Lite av det ja inhandlade:

två sånna mattor tillde två mindre sovrummen.


4 överkast till våningsängarna.

Snygga passande kuddar till den röda vardagsrums soffan.


sen belv det en ny lampa in till ena lilla rummet samt några fina ljuslycktor från sia.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha nu det så skoj på hockeyn ikväll & jag ska kika efterd dig:-D Vi bor ute i Västerhaninge,& jag ser gärna att du kommer ner så vi kan svänga våra lurviga igen:-) Ha en skön dag kram...

2007-09-27 @ 12:56:46
URL: http://crazybeatifulworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0