äntligen är praktiken över

För den här gången =) nu e ja ledig en vecka å sen börjar nästa praktik period!! Blev sjuk i onsdags, fick feber och världens snuva *uch å fy*, hade praktik på dagen fram till kl 4 vilket var hur jobbigt som hälst då man inte e riktigt pigg, sen hade ja tagit på mig att jobba kvällen på jobbet! Inte bra, så ja gick från praktiken 4 och började kl 5 på jobbet, vi hade mkt att göra och ja tror aldrig ja varit så ofocuserad som då! Man är ju som i en bubbla då man har feber. Å tillråga på allt så började ja kl 7 på praktiken dagen efter. Hade de inte varit för att det var sissta veckan så hade ja varit hemma, men ja vill ju inte måsta ta igen ngn tid på praktiken nu i helgen.
Nu känner ja mig iaf lite piggae och ja firar ledigheten i min ensamhet med ett glas vitt =)

Igår var de ju alla ♥-dag, ja fick super fina blommor av mina kära föräldrar!!

Måste bara tala om att ja har sånna underbara föräldrar som ställer upp på mig i vått och tårrt!! Ja e ju en strul majja men mina päron är alltid så himla snälla och ställer upp då ja strular till det. Iofs så har ja blivit mkt bättre med åren, och ja beundrar dem som stöttat mig och ställt upp på alla mina tokiga upptåg! Tänk bara på min kära far som under flera år när ja var yngre körde mig på häst tävlingar varje helg, han satt med alla ponnymammor vilket ja vet att han inte tyckte var så särskilt skoj =), undra om ja kommer att orka ställa upp så mkt på mina barn? Ja tror mina föräldrar inte hade ngt eget liv under min och mina bröders uppväxt. Ja får lite dåligt samvete för det ibland, men ja vet att dom tar igen det nu när alla flygit ut!

Nästa fre har vi tenta, ja måste försöka sätta mig och börja räkna nu på måndag.

imorn har ja stallet på morgonen, tänkte ja skulle ta en härlig ridtur på morgonen, men så har vitnäsan tappat en sko så det blir inget av det =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0