efter helgen

som har varit kanon mysig! Haft min älskade hund empan här hos mig å vi har varit ute på välbehövda och härliga prommissar =).

Vid tre ringde dom från stallet  å sa att T hade dragit sitt täcke över huvet å hade fått ett av spännenna i munnen och blödde! Jag störtade ut för att kolla hur det var med honom, då stod han lungt och åt hö =) jag såg varken något blod eller något sår, förmodligen så kanske han hade bitis sig lite för att försöka få av täcket, man undrar ju hur länge han stått med täcket över huvet å inte sett nåt *stackare* =(

Inatt var en lika jobbig natt som lalla andra när S e borta *suck*. Klev ju upp tidigt åxå eftersom ja skulle jobba. Vi har som tur e haft en lugn dag, kul att jobba igen de va ju ett tag sedan nu!!

Snart e denna arbetsdag slut å då skall ja ut och ta en tur med två tjejer i stallet, hoppas bara vår vitnäsa håller sig på backen den här gången =)

Kommentarer
Postat av: E-Kå

Tjena Tjejen!!
Jag har äntligen haft tid att kolla igenom din blogg.
Kanon, visst är det kul att skriva av sig lite. Själv skriver jag för att sporra mig igenom alla träningspass. Det blir liksom enklare när man kollar tillbaka på hur det har varit och ser förändringarna. Se you out there!!

2008-02-04 @ 21:50:48
URL: http://tjejklassikern2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0