de här gillar ja inte

Min praktik e hämsk!!! fy......de e inte skoj alls, ja går å e rädd helatiden, ni ska bara veta hur de e.....fy fasen säger ja bara!!!! Ja kan inte förstå Lilla A hur du hade velat jobba med detta.....kan inte se dej bland dom här människorna *sorry*

Ne ja hoppas verkligen mina handledare e bra å att dom INTE lämnar mig ensam med dessa människor!!!! Ja,ja som ja sa försut......ja hoppas verkligen att detta inte gör mig skräckslagen!!!!!! Utan att ja om 4 veckor kan känna att ja lärt mig ngt och att ja inte tycker de e så fruktansvärt som jag gör nu.....

ska snart sova......hoppas morgon dagen blir bättre!!!

kraaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Linda

Är dte på Sidsjön du har praktik eller??? Hur står det till annars då?? Kram kram

2008-01-30 @ 20:31:16
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0