en liten paus

nu har ja en kort paus i pluggandet!!! Det blir små pauser alltför ofta haha.......

I lördags så jobbade ja på travgalan med att servera, de gick bra. Men gud va människor blir jobbiga då dom är fulla, ne huvva servitris e inget för mig, att jobba extra går jätte bra men ja skulle aldrig kunna ha det som yrke. ja ha liksom lite svårt att vara super trevlig helatiden med folk som är odrägligt fulla och oförskämda!! Fast förmodligen så blir ja nog lika dan själv då ja e på fyllen....haha

Ja tappade klacken på stöveln åxå innan allt hade börjat. Plödligt blev ja låg halt å undrade blond som man är om de var ngt konstigt hål i golvet ja hade klivit ner i.....men när ja vände mig om så såg ja klacken haha.....vi hittade inget lim så en gubbe hjälpte mig att dra fast en skruv innifrån stöveln och ner i klacken.......den skruven hade ja inne i hälen efter ett tag, de var inte skönt!!!

Vi jobbade iaf fram till 23.30 sen tog vi oss ett par snabba drinkar och sen var man med i matchen........åkte hemma vid 02.....A & T hade varit kvar fram till kl 04. Igår låg ja i soffan och tyckte väldigt synd om mig själv, låg å höll i huvet å hade så fruktansvärt ont i fötterna. ne åter till böckerna.......ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0