fy fasen för denna ångest....

Fy idag kom den......tenta ångesten!!!!!!!!!!!!! Fy så fruktansvärt, trodde ja skulle slippa de den här gången för ja har känt mig så lugn inför denna tenta.....men vad händer. Igår kunde ja inte somna låg å rabblade ramsor för mig själv näst intill omedvetet, jobbigt då man inte kan släppa tankarna på tentan utan hjärnan helatiden små pratar........ja,ja svårt att förklara men ni som pluggat vet va ja menar =) Har drömt hel konstiga drömmar hela natten, dock inte om tentan som tur e. Tillråga på allt så skulle S upp och skriva tenta idag så han har legat som en propeller och suckat hela natten.......

Vaknade när han klev upp vid 0630 och kunde inte somna om *grrrr* så kl 07 klev ja upp,kokade kaffe och satte mig vid böckerna.......försöker trycka in så mkt som de bara går, fy fy fy ja vill verkligen inte göra en omtenta!!!!!! Fast iofs så har ja aldrig gjort ngn så ja hoppas ja slipper denna gången åxå.....

Efter lunch tar ja en tur till stallet, har inte vrit utanför dörren på 4 dagar, ska bli skönt med lite frisk luft!

Arbete på hockeyn imorn efter tentan de ska iaf bli skoj.

Håll nu tummarna för mig imorn kl 0800-1300 =)

Kraaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0