Min älskade....

snart e du hemma.....ja som saknat dej såååå!!!! Du förstår nog inte hur lycklig du gör mig, du får mig att känna mig så fin å älskad. Du e de absolut finaste å bästaste jag har!!!!! Nu ha ja packat upp lite saker här.....eftersom ja flyttar hit i slutet av denna månad.....de blir jätte mysigt, trivs jätte bra, har fått fin stallplats till Mr T åxå :)....men ja e ju så förbannat mörkrädd *fjant*. Ja jag vet,,,,,,30 år och mörkrädd....sitter här nere å han inte ens tordas gå upp på övervåningen sen ja kom hit.........väntar in min älskade som kommer om två timmar!! Haft en tung dag på jobbet idag, hoppas att det går bra för dej min kära kollega....kämpa så mkt du orkar!!! Å annlies bebbe komma när som hälst.....ha sagt åt na att hon ska banne mig knipa tills ja kommer hem på sön!!! ja längtar så efter att få se världens finaste bebbe!!!! stor kraaaaaaaaaaaaaaaaam!!!! Å komihåg....att leva livet fullt ut, göt det som känns rätt, det som faller dej in.....å låt inte ngn stå i din väg för dina drömmar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0