Nära nu...

På fredag flyttar jag permanent till Sveg!! Ja jag vet att de flesta av mina nära å kära tycker att detta är lite lustigt, för att inte säga mkt lustigt!! Men vad gör man när man hittat mannen i sitt liv å denne e inte flyttbar, jo då flyttar man =). Har flyttat alla saker, hyrt ut lägenheten i andra hand, å på fredag flyttar hästen. Har fått jobb iaf i ett år, ska bli skoj att pröva nåt nytt! Hoppas bara på att hitta några trevliga kompisar där uppe som ja känner att jag kan lita på.....ja ni vet va ja menar, de e ju lätt att hitta vänner att umgås med, men inte så lätt att hitta riktigt bra å ärliga vänner. Men ja har ju kvar mina här hemma å de finns ju telefon, å de e inte till världens ände ja ska flytta. Har sovit hos mina påron inatt, de e så tomt å tråkigt i lägenheten =( Nu ska ja ta å åka hem, skall ut på birsta en sväng å se om ja hittar nåt fint till min älskade väns nyfödda lilla Albin!! Längtar sååååå tills ja får se å hålla honom! Sen ska ja även ut och prov lasta Näsan. Hoppas han håller sig i skinnet på fredag när han ska åka så långt! Skönt att Marie å kärleken min ska förlja med iaf!! Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: NILO

vad härligt! :D känns det bra och flytta hit? :)

2009-08-25 @ 09:14:59
URL: http://pinkwaterlily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0