Bra precis ett år sedan....

ja bloggade sisst!!! Tiden går fort å mkt har hänt, är mitt uppe i en valet å kvalet period så därför e de kanske bra att skriva av sig lite! Har gått å blivit kär på riktigt, alltså verkligen på riktigt å de e hur häftigt som helst men åxå de som göra mig velig. Jag bor här å han där, ja ha mitt fasta jobb här min häst å allt runt ikring, han ha hus å alla sina vänner där, jahapp va gör man då? Visst ja kan mer än gärna flytta, men måste ju se till att ha ngn form av sysselsättning åxå. Ja mina tankar snurrar hela tiden kring detta å det tär kan ja säga! Förmodligen så får ja ju ändå inte va kvar på mitt jobb till hösten å måste då ändå söka nytt, kanske åka till Norge å jobba? Men då e de ju de här med hästen......han e inte lätt att rida å ja litar inte på vem som helst eftersom han kostar en heldel pengar, å hur kan ja då veta om ja kan lita på folket som finns att tillgå där hjärtat bor? Men ja vill inget hellre än att vara med L han e mitt allt å ja vill för allt i världen inte kasta bort mitt livs kärlek!! Han får mig att må som en prinsessa å ja känner verkligen hur mkt han tycker om mig, de e en obeskrivlig känsla. Idag ha ja varit ute i stallet å grejat lite, har feber så ja blir slut av att bara pyssla. Känner mig riktigt hängig å nere, nästan grin färdig =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0