en blöt natt...

var de inatt kan man lugnt säga, har inte sovit en blund pga febern, lakanet, täcken å kuddarna var sjö blöta i svett!! Konstiga drömmar som aldrig ville ge med sig å en hals som brände som elden e vad jag har upplevt i natt! Fyfyfy för att vara sjuk. Å inte ha ja ngn här som kan ta hand om mig å iaf tycka lite synd om mig =(. Har fått liggsår å värk i hela kroppen av att ligga i soffan hela dagen, är otroligt rastlös å känner hur hela semesterveckan bara flyger bort. Skulle kunna göra vad som hälst för att bara få bort febern å återfå orken, skulle behöva åka till jobbet å skicka lite mejl (eftersom vissa inte tar emot mejl från hotmail så måste ja använda jobb mejlen) och ja behöver verkligen tvätta bilen åxå, fy tror aldrig ja har misskött den så mkt som ja gjort nu, mår riktigt dåligt över att se hur skitig å äcklig den e, tror ja ska förbarma mig över hjärtats bil sen åxå eftersom han lämnat den här =)men men först bli friskare!!! ne kanske ja ska ta å se ännu en film?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0