fortfarande....

febrig, åååå ja som hoppats på att få vakna frisk å stark, istället vaknade ja än en gång i en sjö blöt säng =( de här e inte roligt längre!!!! Tur de finns paracetamol så man iaf orkar förpassa sig från soffa till toa när man hinkar vatten som jag gör. Idag fyller världens bästa vän år, å ja ha inte orkar fixa ngn present =( måste försöka ta mig ut på stan idag, men va ska ja köpa? mkt svårt då frkn inte önskar sig ngt, jo hon önskade att få va min vän resten av livet....så himla söt min lilla A *love you* å du få vara min vän resten av livet ;). Skulle även behöva rida idag, en skritt tur i skogen kan väl bara göra gott, egentligen så skulle ja behöva trimma men ja tror inte gammel kroppen min orkar det just i detta tillstånd. Räknar ner dagarna tills att mitt hjärta kommer hem, nu e de bara 4 dagar kvar, å som ja längtar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0