men ge dig.....

förbannade förkylning!!!!!!!!!! Hoppades på att vara piggare idag, men ack så ja bedrog mig. Ist vaknade ja imorse med en hals som inte gick att använda =( fy så jädra ont ja hade. Sovit riktigt risigt inatt pga av halsen, va upp vid 5 tiden å tog en citodon......tur att man har ett eget litet apotek här hemma med diverse medikamenter =)......fast nå bättre blev de inte, de bästa hade nog varit om ja tgit mig en rejäl wirre...men eftersom ja skulle upp kl 7 för att släppa ut hästarna så var de inte riktigt lägligt. Sov ända till halv 8, hoppade i byxorna...insåg att det spö regnade ute å att ja inte äger några regnkläder =(. Väl ute i stallet så gick allt i slowmotion.....tom P-O frågade varför de tog sån tid för mig. Trodde aldrig ja skulle bli färdig, ville bara hem till min älskade soffa å planläget. Kl 9 återvände ja mot stan å tog en välbehövlig powernap för att vid lunch åka ut å slänga åt hästarna mat igen, tog även en kaffe med tjejerna i stallet å surrade lite skit. Nu är ja åter i boet, åter i soffan och åter framför tv'n.......kul liv? *NOT*. Tre dagar kvar till mitt hjärta kommer hem.......kom hem NU!!!! Kan kanske bli en wirre till kvällningen....de sägs ju att de e bra för halsen.....kan bli två åxå...för de torde ju va bra för sömnen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0