varannan principen.....

den finns inte i Sundsvall iaf!!! Var på väg ut till Birsta idag för att inhandla 30års present till A. Typiskt att dra den chansningen när de e semestertider och regnigt värre, men men dit skulle ja iaf. Vid rondellen var det kö FRÅN ALLA HÅLL, till slut var ja inne i rondellen, där blev de åxå stopp. Jag står i vä fil då det kommer en buss i hö fil, ja kasstar en snabb blick åt hö då ja märker att bussen stannar, då ser ja att busschauffören öppnar rutan, gapar skriker å hyttar med näver, WHAT?? tänkte jag, ja kan väl fa* inte rå för att de blir stopp mitt i rondellen? Å det värts av allt är att han bara kör vidare, så ja vet inte riktigt varför han va så arg? Ja blockerade inte hans väg direkt. Å för en sekund, het som jag är tänkte ja....fa*s j*vla gubb j*vel, du ska få, tänkte köra ikapp å fråga va fa* de va frågan om, men ändrade mig snabbt då ja insåg att ja inte visste vars han skulle göra nästa stopp, men hade de varit en bil så hade ja sannerligen kört efter. Sen till detta med varannan principen, varför funkar inte detta? Ja har iaf inte så brottom att ja inte kan släppa en bil före mig, tänk så mkt smidigare allt skulle gå om man tillämpade denna princip. Nä, här har alla så J*vla brottom så dom kör ca en cm från arslet på framförvarande bil, bara så att ingen skall kunna komma emellan!!!! *suck* De va iaf en jätte trevlig födelsedagsfest jag var på, blev mätt å belåten på smörgåstårtan som A hade gjort. Har även varit å pysslat om pållen, han var trött i regnet å fick vila idag, dock mest för att jag fortfarande har feber å e helt slut. Nu blir det till att inta det invanda PLANLÄGET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0